Zamawiam!

skontakuj się z nami! Specad

Zadzwoń do nas

+48 502 215 289

Agencja marketingu i reklamy SPECAD to szeroki wachlarz oferowanych usług. Oferujemy: kampanie reklamowe, strony internetowe, Social Media marketing, pozycjonowanie stron internetowych, projekty graficzne, druk reklamowy oraz gadżety reklamowe.

Jesteśmy agencją specjalizującą się w marketingu internetowym i szeroko pojętej reklamie. Naszym celem jest zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki w sieci jak i na rynku lokalnym.

Regulamin

Agencja marketingu i reklamy SPECAD to szeroki wachlarz oferowanych usług. Oferujemy: kampanie reklamowe, strony internetowe, Social Media marketing, pozycjonowanie stron internetowych, projekty graficzne, druk reklamowy oraz gadżety reklamowe.

kontakt@specad.pl

502 215 289

Copyright © 2023 SPECAD Michał Makowiecki. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w marketingu internetowym i szeroko pojętej reklamie. Naszym celem jest zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki w sieci jak i na rynku lokalnym.

Pozycjonowanie, wizytówka Google, SEO

Kontakt:

Odwiedź nas na:

Social media marketing - Instagram
Social media marketing, Facebook
Kontakt z agencją reklamowo-marketingową Specad
Kontakt z agencją reklamowo-marketingową Specad

Regulamin firmy SPECAD Michał Makowiecki

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług SPECAD

1. Definicje:

1.1 Usługodawcą/ zleceniobiorcą jest firma: SPECAD Michał Makowiecki, Chełmiec 13, 59-424 Męcinka, NIP 6951537257, zwana dalej Agencją
1.2 Usługobiorca osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zwana dalej Klientem
1.3 Usługa, zamówienie – realizowane przez firmę SPECAD Michał Makowiecki zadania z zakresu prowadzenia social mediów, tworzenia i prowadzenia stron internetowych, pośrednictwa w realizowaniu zamówień dotyczących gadżetów reklamowych i promocyjnych; usług poligraficznych, wykonywania projektów graficznych oraz wspomagania marketingu firm (w tym konsultacje, audyty i szkolenia)

2. Postanowienia ogólne

2.1 Niniejszy regulamin określa warunki korzystania z usług Agencji, zasady dokonywania kalkulacji oraz płatności, zasady akceptacji projektów przesłanych przez Agencję, a także zasady przyjmowania zleceń oraz obowiązki i prawa każdej ze stron.
2.2 Korzystanie z usług Agencji oznacza pełną akceptację regulaminu i zasad, które są w nim zawarte oraz akceptację zasad ustawy o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych, kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i praw pokrewnych.
2.3 Agencja zastrzega sobie prawo do publikacji zaprojektowanych i wykonanych przez siebie prac w celach marketingowych na swojej stronie internetowej oraz mediach społecznościowych bez uprzedniej zgody Klienta.

3. Zlecenia

3.1 Zlecenia należy składać drogą elektroniczną, za pomocą adresu e-mail kontakt@specad.pl lub contentwparze@specad.pl
3.2 Zlecenia związane z wykupieniem pakietu abonamentu, pakietu konsultacji, drukiem, gadżetami i systemami reklamowymi oraz pozycjonowaniem wymagają płatności przed przystąpieniem do realizacji.
3.3 Zlecenia związane z wykonaniem projektów graficznych oraz tworzeniem stron internetowych wymagają uiszczenia
zadatku w wysokości 50% wartości zamówienia na podstawie faktury proformy. Zadatek nie będzie zwracany Klientowi w związku z poniesieniem kosztów przez Agencję (czas pracy, profesjonalne oprogramowanie, eksploatacja sprzętu).
3.4
Za świadczone usługi Agencja ma prawo do uzgodnionego wynagrodzenia, a Klient zobowiązany jest do jego terminowej zapłaty.
3.5 Kompletna płatność jest równoznaczna z przekazaniem praw autorskich.
3.6 W przypadku, gdy klient chce skorzystać ze swoich projektów, wówczas gotowe projekty graficzne powinny być przesłane w skali 1:1 w formacie .svg, .pdf lub .jpg min 300dpi zgodnie ze specyfikacją podaną przez Agencję.
3.7 Termin realizacji projektu graficznego zostanie ustalony w zależności od stopnia skomplikowania.
3.8 W cenę projektu graficznego wliczone są maksymalnie 3 poprawki wprowadzone w danej koncepcji projektu np. zmiana kolorystyki, wielkości, koloru czcionki, ułożenia elementów w projekcie. .
Agencja zastrzega sobie możliwość przedłużenia czasu realizacji zleceń z przyczyn od niej niezależnych.
3.9 Projekt wykonywany jest ściśle według koncepcji klienta. W przypadku braku wytycznych co do projektu dział graficzny Agencji przygotuje własną propozycję projektu. W takim przypadku zmiana koncepcji na inną wiąże się z dodatkową opłatą.
3.10 Po stronie Klienta leży dostarczenie kompletnych, gotowych do zamieszczenia treści tekstów do zleconych projektów. Nie dotyczy zamówień związanych z copywritingiem.
3.11 Pliki otwarte (do edycji projektu) są dodatkowo płatne (wyceniane indywidualnie).
3.12 Agencja wykonuje kalkulacje kosztów realizacji projektu do 7 dni od daty
złożenia zapytania ofertowego. Kalkulacja zawiera ceny jednostkowe usług i produktów, koszty techniczne, przybliżony termin realizacji oraz koszt projektu i jest ważna przy 21 dni od przesłania jej Klientowi.

4. Prawa i obowiązki Agencji

4.1 W trakcie trwania umowy współpracy pomiędzy stronami Agencja zobowiązuje się do wykonywania usług wskazanych w szczegółowy sposób w umowie zawartej pomiędzy stronami.
4.2 Agencja zobowiązuje się do rozpoczęcia działań w okresie 48h od momentu przyjęcia zlecenia i zaksięgowaniu płatności na koncie.
4.3
Agencja przed dokonaniem działań marketingowych zobowiązuje się do dokonania wywiadu oraz zadania niezbędnych pytań w zakresie podejmowanych działań w formie informacyjnego briefu. Dopiero po uzyskaniu odpowiedzi na wspomniane pytania, Agencja przystąpi do analizy przekazanych informacji.
4.4 Agencja zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wszelkie zapytania oraz wiadomości wysłane przez klienta w terminie 48 godzin od chwili otrzymania zapytania bądź wiadomości. Wszelkie konsultacje klienta z agencją powinny odbywać się w trakcie dni roboczych, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 18:00.
4.5 Agencja zastrzega sobie prawo do urlopu, o którego terminie oraz czasie trwania powiadomi klienta z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem poprzez wysłanie w tym zakresie wiadomości mailowej lub ogłoszenie na stronie. Agencja zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu odpowiedzi na wszelkie zapytania oraz wiadomości, odpowiednio do czasu trwania urlopu.
4.6 Klient nie ma możliwości narzucenia Agencji zakazu konkurencji.

5. Odpowiedzialność Agencji i Klienta

5.1 Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z niejasnego przekazania informacji przez Klienta oraz za błędy wykryte po akceptacji projektu przez Klienta.
5.2 Zawartość merytoryczna przesłana przez Klienta do
Agencji celem wykonania zamówienia, powinna być sformatowana. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za brak polskich znaków, różnorodne czcionki w jednolitym tekście oraz tzw. literówki.
5.3
Agencja nie ponosi odpowiedzialności za wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem technicznym, w których nie były dokonywane korekty przez Agencję;
5.4 Klient ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie dóbr osobistych i praw autorskich osób trzecich w materiałach i informacjach przekazanych
Agencji.
5.5
Agencja nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie materiałów przez firmy zewnętrzne oraz nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w terminie realizacji wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych przez klienta.
5.6 Po zaakceptowaniu projektu i otrzymaniu plików końcowych, Klient powinien niezwłocznie pobrać pliki na swój dysk lub serwer i przechowywać je do powtórnego użycia we własnym zakresie. Agencja gwarantuje przechowywanie zaakceptowanych plików tylko do 14 dni, po tym okresie zrzeka się wszelkich roszczeń z tytułu zaginięcia plików.
5.7 Agencja nie gwarantuje 100% powtarzalności w następnych nakładach wydruków jakichkolwiek materiałów reklamowych. Każda partia wydruku może nieznacznie różnić się od siebie kolorem, kształtem, rozmiarem, precyzją cięcia oraz strukturą i gramaturą materiału, mieszczącą się w ogólnie przyjętych standardach danej technologii.
Nie stanowi to podstawy do ewentualnych reklamacji.
5.8 Agencja oświadcza, że jest jedynie pośrednikiem w zakresie dokonywania usługi otrzymywania polubień, obserwacji oraz innych usług umówionych między stronami i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uchybienia w tym zakresie. Agencja nie ponosi także odpowiedzialności cywilnej ani karnej za wystawione opinie na portalach wskazanych przez Klienta.
5.9 Agencja
nie ponosi także odpowiedzialności za ewentualną blokadę konta Klienta na portalach typu Instagram, Facebook oraz innych, gdyż może być to spowodowane działaniami różnego rodzaju wykonywanymi przez właściciela konta (np. aplikacje typu l4l, f4f, aplikacje analityczne i wszelkiego rodzaju aplikacje wymagające logowania się do konta na portalach).
5.10 Blokada może wystąpić również z przyczyn nieznanych A
gencji oraz niezależnych od niej, wobec czego Agencja nie ponosi odpowiedzialności za profile Klientów oraz ewentualne blokady na tych kontach. Dodatkowe działania podejmowane przez Klientów na swoich portalach w trakcie wykonywania usługi przez Agencję są dobrowolne i wykonywane przez Klienta na swoją odpowiedzialność.

6. Prawa i obowiązki Klienta; wynagrodzenie

6.1 W sytuacji gdy termin płatności zostanie przekroczony, Agencja zastrzega sobie prawo naliczania odsetek ustawowych oraz kosztów windykacji i wezwań do zapłaty kierowanych do klienta pozostającego w zwłoce.
6.2 Informacje o nieuregulowanych zobowiązaniach, zgodnie z Ustawą o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych z dnia 9 kwietnia 2010 r. (Dz.U. Nr 81, poz. 530), będą przekazywane do Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA ul. Armii Ludowej 21, 51-214 Wrocław www.krd.pl. Informacja o zadłużeniu upubliczniona będzie w KRD do dnia zapłaty lub do 10 lat od daty dokonania wpisu.

7. Reklamacja i odstąpienie od umowy. Rezygnacja z usług

7.1 Reklamację może złożyć każdy Klient, który zrealizował zamówienie. Reklamację można złożyć pisemnie na adres email kontakt@specad.pl

7.2 Zgłaszając reklamację Klient winien jest zawsze posługiwać się zamówieniem, które chce zareklamować. Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.

7.3 Reklamacje można złożyć do 14 dni od realizacji zamówienia. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana

7.4 Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni licząc od momentu zgłoszenia reklamacji.

7.5 Kolory, wygląd, kształt, ilość oraz jakość nadruków niektórych produktów mogą w nieznacznym stopniu odbiegać od oryginałów (przesłane projekty; wizualizacje). Nie stanowi to podstawy do ewentualnych reklamacji.
7.6 W sytuacji, gdy Klient dokona rezygnacji z usług Agencji po akceptacji projektu ale przed przekazaniem zamówienia do realizacji, w takim przypadku klient obciążany jest kosztami w wysokości 100% kosztów projektów zawartych w zaakceptowanej przez siebie ofercie cenowej w podpisanym formularzu zamówieniu lub potwierdzeniu mailowym.

7.7 W przypadku zleceń, które nie zostaną odebrane przez zamawiającego w okresie 14 dni roboczych od daty ich wykonania, Agencja wystawi fakturę, którą wyśle na adres Klienta (poczta e-mail lub poczta tradycyjna).
7.8
Agencja zastrzega sobie prawo do zwrotów poniesionych kosztów przez Klienta, jeśli takie będą potrzebne w wysokości nie przekraczającej wartości zamówienia.

7.9 W celu rezygnacji z abonamentu Klient powinien drogą mailową złożyć wypowiedzenie umowy z wyprzedzeniem 1 miesiąca. Wypowiedzenie jest liczone od 1 dnia następnego miesiąca.

8. Prawa autorskie i zachowanie poufności

8.1 Agencja oświadcza, że do momentu przeniesienia praw autorskich do projektów graficznych wykonanych przez Agencję na rzecz Klienta, projekty graficzne są własnością Agencji i są chronione prawami autorskimi. Wszelkie kopiowanie, powielanie i udostępnianie osobom trzecim, a także wykorzystywanie materiałów wykonanych przez Agencję bez uiszczenia za nie opłaty jest zagrożone odpowiedzialnością karną. Przeniesienie praw autorskich do projektów graficznych odbywa się zgodnie z art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wymaga odrębnych ustaleń.

9. Postanowienia końcowe

9.1 Klient akceptując regulamin wyraża zgodę na otrzymywanie informacji pocztą elektroniczną, w myśl Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 z 2002 r., poz. 1204) oraz akceptuje zasady ustawy o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych, kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i praw pokrewnych.

9.2 W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustaw o ochronie praw konsumentów i ustawy o ochronie danych osobowych.

9.3 Agencja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują po 7 dniach od daty opublikowania ich na stronie.

 

Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 05.06.2023