Zamawiam!

Agencja marketingu i reklamy SPECAD to szeroki wachlarz oferowanych usług. Oferujemy: kampanie reklamowe, strony internetowe, Social Media marketing, pozycjonowanie stron internetowych, projekty graficzne, druk reklamowy oraz gadżety reklamowe.
skontakuj się z nami! Specad

Zadzwoń do nas

+48 502 215 289

Regulamin

Jesteśmy agencją specjalizującą się w marketingu internetowym i szeroko pojętej reklamie. Naszym celem jest zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki w sieci jak i na rynku lokalnym.

Agencja marketingu i reklamy SPECAD to szeroki wachlarz oferowanych usług. Oferujemy: kampanie reklamowe, strony internetowe, Social Media marketing, pozycjonowanie stron internetowych, projekty graficzne, druk reklamowy oraz gadżety reklamowe.

kontakt@specad.pl

Copyright © 2023 SPECAD Michał Makowiecki. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w marketingu internetowym i szeroko pojętej reklamie. Naszym celem jest zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki w sieci jak i na rynku lokalnym.

Pozycjonowanie, wizytówka Google, SEO

Kontakt:

Odwiedź nas na:

Social media marketing - Instagram
Social media marketing, Facebook
Kontakt z agencją reklamowo-marketingową Specad
Kontakt z agencją reklamowo-marketingową Specad

Regulamin firmy SPECAD Michał Makowiecki

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług SPECAD


 

1. Definicje:

1.1 Usługodawcą/ zleceniobiorcą jest firma: SPECAD Michał Makowiecki, Chełmiec 13, 59-424 Męcinka, NIP 6951537257, zwana dalej Agencją
1.2 Usługobiorca osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zwana dalej Klientem
1.3 Usługa, zamówienie – realizowane przez firmę SPECAD Michał Makowiecki zadania z zakresu prowadzenia social mediów, tworzenia i prowadzenia stron internetowych, pośrednictwa w realizowaniu zamówień dotyczących gadżetów reklamowych i promocyjnych; usług poligraficznych, wykonywania projektów graficznych oraz wspomagania marketingu firm (w tym konsultacje
i audyty)

2. Postanowienia ogólne

2.1 Niniejszy regulamin określa warunki korzystania z usług Agencji, zasady dokonywania kalkulacji oraz płatności, zasady akceptacji projektów przesłanych przez Agencję, a także zasady przyjmowania zleceń oraz obowiązki i prawa każdej ze stron.
2.2 Korzystanie z usług Agencji oznacza pełną akceptację regulaminu i zasad, które są w nim zawarte oraz akceptację zasad ustawy o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych, kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i praw pokrewnych.
2.3 Agencja zastrzega sobie prawo do publikacji zaprojektowanych i wykonanych przez siebie prac w celach marketingowych na swojej stronie internetowej oraz mediach społecznościowych bez uprzedniej zgody Klienta.

3. Zlecenia składane inną drogą niż sklep internetowy

3.1 Zlecenia należy składać drogą elektroniczną, za pomocą adresu e-mail kontakt@specad lub poprzez stronę internetową specad.pl.
3.2 Zlecenia związane z wykupieniem pakietu abonamentu, pakietu konsultacji, drukiem, gadżetami i systemami reklamowymi oraz pozycjonowaniem wymagają płatności przed przystąpieniem do realizacji.
3.3 Zlecenia związane z wykonaniem projektów graficznych oraz tworzeniem stron internetowych wymagają uiszczenia zadatku w wysokości 50% wartości zamówienia na podstawie faktury proformy. Zadatek nie będzie zwracany Klientowi w związku z poniesieniem kosztów przez Agencję (czas pracy, profesjonalne oprogramowanie, eksploatacja sprzętu).
3.4
Za świadczone usługi Agencja ma prawo do uzgodnionego wynagrodzenia, a Klient zobowiązany jest do jego terminowej zapłaty.
3.5 Kompletna płatność jest równoznaczna z przekazaniem praw autorskich.
3.6 W przypadku, gdy klient chce skorzystać ze swoich projektów, wówczas gotowe projekty graficzne powinny być przesłane w skali 1:1 w formacie .svg, .pdf lub .jpg min 300dpi zgodnie ze specyfikacją podaną przez Agencję.
3.7 Termin realizacji projektu zostanie ustalony w zależności od stopnia skomplikowania.
3.8 W cenę projektu graficznego wliczone są maksymalnie 3 poprawki wprowadzone w danej koncepcji projektu np. zmiana kolorystyki, wielkości, koloru czcionki, ułożenia elementów w projekcie.
Agencja zastrzega sobie możliwość przedłużenia czasu realizacji zleceń z przyczyn od niej niezależnych.
3.9 Projekt wykonywany jest ściśle według koncepcji klienta. W przypadku braku wytycznych co do projektu dział graficzny Agencji przygotuje własną propozycję projektu. W takim przypadku zmiana koncepcji na inną wiąże się z dodatkową opłatą.
3.10 Po stronie Klienta leży dostarczenie kompletnych, gotowych do zamieszczenia treści tekstów do zleconych projektów. Nie dotyczy zamówień związanych z copywritingiem.
3.11 Pliki otwarte (do edycji projektu) są dodatkowo płatne (wyceniane indywidualnie).
3.12 Agencja wykonuje kalkulacje kosztów realizacji projektu do 7 dni od daty
złożenia zapytania ofertowego. Kalkulacja zawiera ceny jednostkowe usług i produktów, koszty techniczne, przybliżony termin realizacji oraz koszt projektu i jest ważna przy 21 dni od przesłania jej Klientowi.
3.13 Stroną dokonującą zakupów w Sklepie jest Kupujący. Sprzedaż powadzona jest na rzecz Przedsiębiorców.
3.14 Zamówienia składane są poprzez wypełnienie przez Kupującego Formularza zamówienia. Złożenie zamówienia możliwe jest bez rejestracji Konta Klienta. Dane Klienta podane przy składaniu zamówienia nie są zapisywane przez Sklep w celu ich automatycznego wyświetlenia przy kolejnych zamówieniach.
3.15 Składanie zamówienia następuje poprzez podejmowanie kolejnych czynności technicznych na Formularzu Zamówienia, w tym poprzez dodawanie przez Klienta Produktów do elektronicznego Koszyka w Sklepie.
3.16 Złożenie zamówienia wymaga wyrażenia oświadczenia woli o zapoznaniu się Kupującego z niniejszym Regulaminem wraz z akceptacją jego warunków oraz o zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych.
3.17 W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Kupującego danych: imię i nazwisko, NIP, adres poczty elektronicznej, numeru telefonu kontaktowego oraz dokonanie wyboru sposobu płatności. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia. W Formularzu znajdują się odpowiednie pola tekstowe do wpisania danych.
3.18 Po złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie poprzez przesłanie wiadomości e-mail na wskazany przez Kupującego adres oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji.
3.19 Sprzedawca dokumentuje sprzedaż zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Dowód dokonania zakupu Sprzedawca przekazuje Klientowi w formie elektronicznej na email wskazany w trakcie składania zamówienia.


 

4. Sklep internetowy

4.1 Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu Cywilnego).
4.2 Prawa do treści publikowanych na stronie internetowej Sklep, w szczególności majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do nazwy, formularzy, dokumentów, tekstu, grafik, zdjęć i innych zamieszczonych treści należą do Sprzedawcy.
4.3 W związku z korzystaniem ze Sklepu Kupujący ma obowiązek:
a) nieumieszczania treści zabronionych przez przepisy prawa, przede wszystkim treści zawierających wulgaryzmy, propagujących przemoc, naruszających dobra osobiste lub prawa osób trzecich,
b) powstrzymania się przed jakimkolwiek działaniem zakłócającym funkcjonowanie Sklepu,
c) powstrzymania się od działań polegających na rozsyłaniu lub umieszczaniu w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) korzystania ze Sklepu z poszanowaniem prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz z poszanowaniem postanowień Regulaminu.
4.4 Usługi elektroniczne są usługami powiązanymi, realizowanymi łącznie, świadczonymi 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z wyłączeniem ewentualnych okresów przerw technicznych.
4.5 Umowa o świadczenie Usług elektronicznych zawarta zostaje pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym z momentem opłacenia zamówienia.
4.6 Zdjęcia oraz opisy Projektów i Indywidualnych Projektów mają na celu jedynie umożliwienie Kupującemu wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o wyglądzie czy właściwościach Projektów. Wizualizacje fotograficzne Projektów zamieszczone w Sklepie mogą różnić się z przyczyn technicznych od wyglądu rzeczywistego tych Projektów, m.in. w związku z ustawieniami monitora lub oświetleniem. W celu uniknięcia wątpliwości niniejsze postanowienie nie wyłącza odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Kupujących uprzywilejowanych.
4.7 Ceny Produktów zamieszczane są przy ich opisie, podawane w walucie polskiej (PLN) i są cenami brutto.
4.8 Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkty.
4.9 Płatność w sklepie następuje w następujących formach:
a) przedpłata całości z wykorzystaniem następujących metod płatności:
- szybki przelew,
- BLIK,
- przelew tradycyjny (na konto Sprzedawcy),
4.10 Warunki realizacji płatności dokonywanych są za pośrednictwem podmiotów zewnętrznych w stosunku do Sprzedawcy, pośredniczących przy realizacji płatności, uregulowane są w dokumentach obowiązujących u danego podmiotu.
4.11 Jeżeli płatność on-line nie powiodła się lub nie została od razu zrealizowana, Kupujący może podjąć ponowną próbę dokonania płatności.
4.12 Niedokonanie płatności przez Klienta w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia uznane zostanie za rezygnację z zamówienia, o czym Kupujący zostanie poinformowany.

5. Realizacja i dostawa

5.1 Okres realizacji Zamówienia (tj. projektowanie graficzne wynosi do 20 dni roboczych. W niektórych przypadkach Sprzedawca może podać inny termin realizacji Zamówienia.
5.2 Dostawa zamówionych projektów polega na przesłaniu ich na podany przez Klienta adres e-mail w odpowiednim rozszerzeniu.

6. Warunki korzystania ze sklepu

6.1 Do przeglądania stron internetowych Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu, niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową w aktualnej wersji.
6.2 Do korzystania ze Sklepu konieczne jest łączne spełnianie następujących wymogów technicznych:
a) posiadanie urządzenia umożliwiającego połączenie z siecią Internet i połączenie z siecią,
b) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej,
c) zainstalowana przeglądarka internetowa
6.3 Wskazane warunki korzystania ze Sklepu Internetowego mają znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania sklepu oraz bezpieczeństwa przesyłania danych.
6.4 Sprzedawca nie odpowiada za problemy z funkcjonowaniem strony internetowej Sklepu, powstałe w związku z brakiem uaktualniania oprogramowania internetowego Kupującego lub niespełnianiem warunków technicznych.

7. Prawa i obowiązki Agencji

7.1 W trakcie trwania umowy współpracy pomiędzy stronami Agencja zobowiązuje się do wykonywania usług wskazanych w szczegółowy sposób w umowie zawartej pomiędzy stronami.
7.2 Agencja zobowiązuje się do rozpoczęcia działań w okresie 48h od momentu przyjęcia zlecenia i zaksięgowaniu płatności na koncie.
7.3
Agencja przed dokonaniem działań marketingowych zobowiązuje się do dokonania wywiadu oraz zadania niezbędnych pytań w zakresie podejmowanych działań w formie informacyjnego briefu. Dopiero po uzyskaniu odpowiedzi na wspomniane pytania, Agencja przystąpi do analizy przekazanych informacji.
7.4 Agencja zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wszelkie zapytania oraz wiadomości wysłane przez klienta w terminie 48 godzin od chwili otrzymania zapytania bądź wiadomości. Wszelkie konsultacje klienta z agencją powinny odbywać się w trakcie dni roboczych, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 18:00.
7.5 Agencja zastrzega sobie prawo do urlopu, o którego terminie oraz czasie trwania powiadomi klienta z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem poprzez wysłanie w tym zakresie wiadomości mailowej lub ogłoszenie na stronie. Agencja zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu odpowiedzi na wszelkie zapytania oraz wiadomości, odpowiednio do czasu trwania urlopu.
7.6 Klient nie ma możliwości narzucenia Agencji zakazu konkurencji.

8. Odpowiedzialność Agencji i Klienta

8.1 Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z niejasnego przekazania informacji przez Klienta oraz za błędy wykryte po akceptacji projektu przez Klienta.
8.2 Zawartość merytoryczna przesłana przez Klienta do
Agencji celem wykonania zamówienia, powinna być sformatowana. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za brak polskich znaków, różnorodne czcionki w jednolitym tekście oraz tzw. literówki.
8.3
Agencja nie ponosi odpowiedzialności za wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem technicznym, w których nie były dokonywane korekty przez Agencję;
8.4 Klient ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie dóbr osobistych i praw autorskich osób trzecich w materiałach i informacjach przekazanych
Agencji.
8.5
Agencja nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie materiałów przez firmy zewnętrzne oraz nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w terminie realizacji wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych przez klienta.
8.6 Po zaakceptowaniu projektu i otrzymaniu plików końcowych, Klient powinien niezwłocznie pobrać pliki na swój dysk lub serwer i przechowywać je do powtórnego użycia we własnym zakresie. Agencja gwarantuje przechowywanie zaakceptowanych plików tylko do 14 dni, po tym okresie zrzeka się wszelkich roszczeń z tytułu zaginięcia plików.
8.7 Agencja nie gwarantuje 100% powtarzalności w następnych nakładach wydruków jakichkolwiek materiałów reklamowych. Każda partia wydruku może nieznacznie różnić się od siebie kolorem, kształtem, rozmiarem, precyzją cięcia oraz strukturą i gramaturą materiału, mieszczącą się w ogólnie przyjętych standardach danej technologii.
Nie stanowi to podstawy do ewentualnych reklamacji.
8.8 Agencja oświadcza, że jest jedynie pośrednikiem w zakresie dokonywania usługi otrzymywania polubień, obserwacji oraz innych usług umówionych między stronami i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uchybienia w tym zakresie. Agencja nie ponosi także odpowiedzialności cywilnej ani karnej za wystawione opinie na portalach wskazanych przez Klienta.
8.9 Agencja nie ponosi także odpowiedzialności za ewentualną blokadę konta Klienta na portalach typu Instagram, Facebook oraz innych, gdyż może być to spowodowane działaniami różnego rodzaju wykonywanymi przez właściciela konta (np. aplikacje typu l4l, f4f, aplikacje analityczne i wszelkiego rodzaju aplikacje wymagające logowania się do konta na portalach).
8.10 Blokada może wystąpić również z przyczyn nieznanych A
gencji oraz niezależnych od niej, wobec czego Agencja nie ponosi odpowiedzialności za profile Klientów oraz ewentualne blokady na tych kontach. Dodatkowe działania podejmowane przez Klientów na swoich portalach w trakcie wykonywania usługi przez Agencję są dobrowolne i wykonywane przez Klienta na swoją odpowiedzialność.

9. Prawa i obowiązki Klienta; wynagrodzenie

9.1 W sytuacji gdy termin płatności zostanie przekroczony, Agencja zastrzega sobie prawo naliczania odsetek ustawowych oraz kosztów windykacji i wezwań do zapłaty kierowanych do klienta pozostającego w zwłoce.
9.2 Informacje o nieuregulowanych zobowiązaniach, zgodnie z Ustawą o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych z dnia 9 kwietnia 2010 r. (Dz.U. Nr 81, poz. 530), będą przekazywane do Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA ul. Armii Ludowej 21, 51-214 Wrocław www.krd.pl. Informacja o zadłużeniu upubliczniona będzie w KRD do dnia zapłaty lub do 10 lat od daty dokonania wpisu.

10. Reklamacja i odstąpienie od umowy. Rezygnacja z usług

10.1 Reklamację może złożyć każdy Klient, który zrealizował zamówienie. Reklamację można złożyć pisemnie na adres e-mail: kontakt@specad.pl

10.2 Zgłaszając reklamację Klient winien jest zawsze posługiwać się zamówieniem, które chce zareklamować. Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.

10.3 Reklamacje można złożyć do 14 dni od realizacji zamówienia. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana

10.4 Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni licząc od momentu zgłoszenia reklamacji.

10.5 Kolory, wygląd, kształt, ilość oraz jakość nadruków niektórych produktów mogą w nieznacznym stopniu odbiegać od oryginałów (przesłane projekty; wizualizacje). Nie stanowi to podstawy do ewentualnych reklamacji.
10.6 W sytuacji, gdy Klient dokona rezygnacji z usług Agencji po akceptacji projektu ale przed przekazaniem zamówienia do realizacji, w takim przypadku klient obciążany jest kosztami w wysokości 100% kosztów projektów zawartych w zaakceptowanej przez siebie ofercie cenowej w podpisanym formularzu zamówieniu lub potwierdzeniu mailowym.

10.7 W przypadku zleceń, które nie zostaną odebrane przez zamawiającego w okresie 14 dni roboczych od daty ich wykonania, Agencja wystawi fakturę, którą wyśle na adres Klienta (poczta e-mail lub poczta tradycyjna).
10.8
Agencja zastrzega sobie prawo do zwrotów poniesionych kosztów przez Klienta, jeśli takie będą potrzebne w wysokości nie przekraczającej wartości zamówienia.

10.9 W celu rezygnacji z abonamentu Klient powinien drogą mailową złożyć wypowiedzenie umowy z wyprzedzeniem 1 miesiąca. Wypowiedzenie jest liczone od 1 dnia następnego miesiąca.
10.10 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów wymienionych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), a w szczególności:

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w tym w przypadku zamówienia oferowanych przez Sprzedawcę Indywidualnych projektów graficznych oraz materiałów znakowanych

11. Prawa autorskie i zachowanie poufności

11.1 Agencja oświadcza, że do momentu przeniesienia praw autorskich do projektów graficznych wykonanych przez Agencję na rzecz Klienta, projekty graficzne są własnością Agencji i są chronione prawami autorskimi. Wszelkie kopiowanie, powielanie i udostępnianie osobom trzecim, a także wykorzystywanie materiałów wykonanych przez Agencję bez uiszczenia za nie opłaty jest zagrożone odpowiedzialnością karną. Przeniesienie praw autorskich do projektów graficznych odbywa się zgodnie z art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wymaga odrębnych ustaleń.

12. Postanowienia końcowe

12.1 Klient akceptując regulamin wyraża zgodę na otrzymywanie informacji pocztą elektroniczną, w myśl Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 z 2002 r., poz. 1204) oraz akceptuje zasady ustawy o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych, kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i praw pokrewnych.

12.2 W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustaw o ochronie praw konsumentów i ustawy o ochronie danych osobowych.

12.3 Agencja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują po 7 dniach od daty opublikowania ich na stronie.

 

Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 05.11.2024